Pojmovnik sadrži tumačenja i
pojašnjenja stručnih
pojmova.


Pojmovnik
preko 1000 različitih ponuda na jednom mjestu
  • Često ste za obilazak poslovnica i prikupljanje informacija o uslovima i ponudama trošili dragocjeno vrijeme?
  • Tražili ste pravi kredit za vas, najbolju štednju ili obavezno auto osiguranje?
  • Poredili karakteristike bankarskih kartica ili životnih osiguranja?
  • Razmatrali ste promjenu telekom operatera, internet ili TV paketa?

Na portalu kliker.ba sada birajte, poredite i kontaktirajte sve ponuđače jednostavno i brzo.
Anketa
Koliko platnih kartica posjedujete Vi lično?


Glasaj! Rezultati!

Sparkasse Bank obilježila Svjetski dan štednje kroz nagradni konkurs za najmlađe, u kojem je nagrađeno 27 djece širom BiH štednim knjižicama sa položenim novčanim iznosom.

Sparkasse Bank je i ove godine 31. oktobar, Svjetski dan štednje obilježila aktivnostima koje su fokusirane na najmlađe, gdje nastoji kroz edukaciju istaknuti važnost štednje i finansijske discipline od najranijeg doba.U nagradnom konkursu pod nazivom „Markica po markica i puna je kasica. Štedi i pobijedi!“ bili su uključeni prvačići devet škola širom Bosne i Hercegovine.
Mališani su imali zadatak da nacrtaju crtež na temu „Markica po markica i puna je kasica. Štedi i pobijedi!“, a Sparkasse Bank je u svakoj školi tri najbolja crteža nagradila štednim knjižicama sa položenim novčanim iznosom i to: 100KM za 1.mjesto, 80KM za drugo i 50KM za treće mjesto.
Nagradna igra za najbolje crteže i prigodni pokloni trebaju stimulisati djecu da sa štednjom povezuju pozitivno iskustvo.
Markić dječija štednja mališanima i njihovim roditeljima omogućava neograničen broj uplata i isplata do punoljetstva djeteta, uz određenu kamatnu stopu na uložena sredstva.
Posebno dizajniran štedni koncept Sparkasse Bank je dio strateške orijentacije zajedno sa širokom paletom ostalih štednih proizvoda za različite potrebe klijenata, gdje se posebno izdvaja štednja sa garancijom austrijske matične kuće Steiermaerkische Sparkasse, jer je jedinstven proizvod na našem tržištu.

„Svjetski dan štednje je za nas od velikog značaja, jer sa posebnom pažnjom pristupamo klijentima koji vjeruju u ime Sparkasse i godinama povjeravaju nama svoju štednju. Kao i prethodnih godina i ove godine smo pripremili mali znak pažnje za naše vjerne štediše i to one najmlađe. Upravo za njih smo kreirali nagradnu igru „Markica po markica i puna je kasica. Štedi i pobijedi!“ kroz koju im nastojimo približiti pojam i značaj štednje. Svjetski dan štednje je dan kada podsjećamo koliko je važno imati finansijsku sigurnost u vidu ušteđevine i koliko je bitno pravilno odabrati pravo mjesto za štednju. Smatram da je pored dobre ponude i servisa veoma važno da nas štediše prepoznaju kao sigurno i pouzdano mjesto za polog ušteđevine o čemu svjedoče kontinuirane stope rasta depozita, a posebno štednje građana u ovoj banci“. Izjavio je Kenan Đonko, direktor Direkcije za marketing, komunikacije i kvalitet usluge. 





Oznake: Sberbank BH,
Slični članci
   
Svi vaši komentari i prijedlozi na sadržaj, izgled i funkcionalnosti portala su dobrodošli - pišite nam!