Pojmovnik sadrži tumačenja i
pojašnjenja stručnih
pojmova.


Pojmovnik
preko 1000 različitih ponuda na jednom mjestu
  • Često ste za obilazak poslovnica i prikupljanje informacija o uslovima i ponudama trošili dragocjeno vrijeme?
  • Tražili ste pravi kredit za vas, najbolju štednju ili obavezno auto osiguranje?
  • Poredili karakteristike bankarskih kartica ili životnih osiguranja?
  • Razmatrali ste promjenu telekom operatera, internet ili TV paketa?

Na portalu kliker.ba sada birajte, poredite i kontaktirajte sve ponuđače jednostavno i brzo.
Anketa
Koliko platnih kartica posjedujete Vi lično?


Glasaj! Rezultati!

Cilj zaključivanja svakog osiguranja jeste zaštita i sigurnost za slučaj nepredviđenog događaja zbog kojeg je nastala šteta.

Svi znamo da je polisa osiguranja vjerovatno jedina stvar koju, nakon što zaključimo osiguranje, odmah odložimo u ladicu i nadamo se da je nikada nećemo upotrijebiti. Ali, nije suvišno već prilikom odabira prave polise pitati hoće li se šteta platiti u slučaju da nastupi?

Kako zaključiti polisu osiguranja i kako prijaviti štetu da biste dobili naknadu štete? To su stvari koje treba uzeti u obzir i provjeriti prije zaključenja ugovora o osiguranju.

Prvi korak je dobro zaključena polisa osiguranja

Odlučili ste da Vam je osiguranje potrebno, a u određenim slučajevima ono je čak i obavezno. Uprkos tome, nije svaka polisa ista. Zaključivanje osiguranja nije jednostavan posao i ne izvodi se preko noći. Mi smo toga svjesni pa Vam uvijek preporučujemo da uzmete dovoljno vremena za razmišljanje, pregled ponude i savjetovanje sa zastupnikom osiguranja. Pažljivo pročitajte ugovor o osiguranju koji se sastoji od polise i opštih uslova osiguranja. Slažemo se da je ugovor o osiguranju dokument koji sadrži niz stručnih, tehničkih i pravnih odredbi i kao takav može biti teško razumljiv. Kroz temeljan razgovor koji će sa Vama voditi predstavnik osiguravajuće kuće i razgledanjem predmeta osiguranja, predložit ćemo Vam zaključenje ugovora o osiguranju koji je najprikladniji za pokrivanje Vaših potreba i koji najbolje odgovara načinu isplate eventualne štete.

Ne postoje dva jednaka slučaja

Isplata naknade štete se, u pogledu iznosa, može znatno razlikovati od slučaja do slučaja. Načelno, visina isplaćene naknade štete zavisi od visine štete i od dogovorenih vrsta osiguranja koje predstavljaju gornju granicu obavezivanja osiguravajuće kuće.
Da Vam to prikažemo u praksi: ako suma osiguranja za osiguranje od izliva vode iznosi 50.000 KM, onda je to najveći mogući iznos naknade štete koji će Vam osiguravajuća kuća isplatiti. Zato je izuzetno važno da se suma osiguranja pravilno odredi. Vaš zastupnik osiguranja će Vas najbolje posavjetovati i preporučiti Vam način osiguranja koji je za Vas najpovoljniji (osiguranje na sumu osiguranja ili na prvi rizik), kao i preporučiti Vam osiguranje za odgovarajuće rizike ako to nije već određeno samim proizvodom osiguranja.

Na Kliker.ba uporedite ponude svih ponuđača osiguranja - brzo i besplatno zatražite upit i uštedite >>

 Na šta treba da pazite kod prijave štete?

Kada nastane štetni događaj, u prvom redu je bitno obezbjediti sve dokaze o postojanju štetnog događaja i visini štete. Naime, teret dokazivanja je u rukama osiguranika. Osiguravajuća kuća će odbiti isplatu štete ako osiguranik nije dokazao da se šteta zaista dogodila na način koji je pokriven kroz ugovor o osiguranju. Osim toga, i naknada štete će se isplatiti samo do onog iznosa do kojeg dokažete da je šteta zaista nastala. Najbolje je da štetu temeljno fotografišete, sačuvate oštećene stvari i sve račune, kao i druge dokaze. Kod prijave oštećenja stvari, navedite što više detalja o šteti i obavezno naznačite telefonski broj, svoju email adresu i broj transakcijskog računa za isplatu štete.

Kako osiguravajuća kuća obrađuje odštetni zahtjev?

Osiguravajuća kuća rješava Vaš odštetni zahtjev na sljedeći način:

kada primimo prijavu štete, unosimo je u svoj informacioni sistem i otvaramo za nju predmet štete.

Predmet se predaje procjenitelju koji proučava podatke i koji nakon toga stupa u kontakt sa Vama i dogovara se o daljem načinu rješavanja štetnog slučaja (hoće li ići pogledati štetu ili ne - odnosno kada, kako će se šteta sanirati, na koji će način osiguravajuća kuća isplatiti naknadu za štetu itd.).

U postupku rješavanja odštetnog zahtjeva, procjenitelj mora prvo utvrditi postoji li osnov za isplatu štete. Ako postoji osnov za isplatu štete, procjenitelj mora utvrditi visinu štete.

Poslije svega toga procjenitelj izrađuje obračun štete i predaje predmet drugim službama koje sprovode isplatu naknade štete.





Oznake: Osiguranje,
Slični članci
   
Svi vaši komentari i prijedlozi na sadržaj, izgled i funkcionalnosti portala su dobrodošli - pišite nam!