Pojmovnik sadrži tumačenja i
pojašnjenja stručnih
pojmova.


Pojmovnik
preko 1000 različitih ponuda na jednom mjestu
  • Često ste za obilazak poslovnica i prikupljanje informacija o uslovima i ponudama trošili dragocjeno vrijeme?
  • Tražili ste pravi kredit za vas, najbolju štednju ili obavezno auto osiguranje?
  • Poredili karakteristike bankarskih kartica ili životnih osiguranja?
  • Razmatrali ste promjenu telekom operatera, internet ili TV paketa?

Na portalu kliker.ba sada birajte, poredite i kontaktirajte sve ponuđače jednostavno i brzo.
Anketa
Koliko platnih kartica posjedujete Vi lično?


Glasaj! Rezultati!

U ljubljanskom je trgovačkom centru BTC nedavno otvorena jedinstvena bankarska poslovnica – Addiko Bank express.

U tom tehnološki savremeno dizajniranom prostoru, kojeg je osmislila agencija Brigada, bankarske su usluge maksimalno prilagođene savremenim potrebama klijenta te „brzo-prometnoj“ lokaciji unutar trgovačkog centra.

Posjetioci centra, nezavisno od toga jesu li klijenti Addiko banke ili nisu, mogu samostalno ili uz pomoć osoblja realizirati transakcije kroz kratak i jednostavan proces, otvoriti račun, pa čak i podići kredit do 5 hiljada eura u roku od samo 30 minuta.

Brigadin je tim do ovog prodajnog koncepta došao analizom tržišta, navika i potreba korisnika

Naime, rezultati analiza pokazali su kako je jedna od najvećih prepreka na koje korisnici bankarskih usluga nailaze pri odlasku u bankarske poslovnice u pravilu vrlo praktične naravi – uzimaju im previše vremena i nemaju mogućnost odabira načina korištenja usluga. Kao ključna poželjna karakteristika ovakvog tipa usluga istaknuta je stoga upravo jednostavnost i mogućnost samostalnog odabira i korištenja.

„Iako su online i mobilno bankarstvo postali standardom, digitalne tehnologije unutar poslovnica uglavnom ne donose nikakvu novost uobičajenom prodajnom procesu. Dok ekrane koji reaguju na dodir svi posjedujemo i redovno koristimo, fizička poslovnica je tu da nam omogući iskustvo i dodatnu uslugu koju sami nismo u mogućnosti provesti, ali na brz, transparentan i jednostavan način“, smatra Damjan Geber, kreativni direktor Brigade.

Osnovne karakteristike prostornog koncepta Addiko Bank expressa upravo su jasnoća, pristupačnost i brzina

Već s vanjske strane poslovnice prolaznike privlači ekran koji reaguje na dodir i putem kojeg je, i bez ulaska u banku, moguće interaktivno prikupiti informacije o ponuđenim uslugama ili provjeriti opcije brzih kredita. Ulaskom unutar poslovnice klijentima je omogućeno samostalno obavljanje gotovo svih ponuđenenih usluga, dok im je bankar na raspolaganju po potrebi.

Rezultati analiza pokazali su kako još uvijek postoji određeno nepovjerenje prema potpuno automatiziranim prostorima, posebice kada se radi o finansijskim uslugama. Zato se na ulaznom dijelu nalazi pult sa savjetnicima Addiko banke, ali njihova zadaća je primarno informisati i pomagati klijentima u samostalnom korištenju novih tehnologija.

Korisnici su od prvog dana prepoznali poslovnicu, a njezina posjećenost i prodajni rezultati prestigli su sva očekivanja. Otvorenost poslovnice prema trgovačkom centru i izostanak uobičajene kontrole ulaska ili zaštitara, rezultirali su vrlo velikom frekvencijom ulazaka, u velikoj mjeri od strane ne-klijenata banke što je u klasičnim bankarskim poslovnicama vrlo rijetko. Funkcionalno iskorištena relativno mala kvadratura prostora, na intuitivan način pruža usluge svim tipovima korisnika koji se vrlo lako snalaze u prostoru, a što je najbitnije, brzo i jednostavno realizuju ono zbog čega su došli.

„Ovaj dinamičan i moderan prostor zaista jest banka budućnosti, prilagođena i otvorena svima, bez prostornih ograničenja ili suvišnih koraka pri realiziranju usluge koje inače posjetu bankarskoj poslovnici mogu učiniti nepotrebno dugim“, zaključuje Geber.

„Poslovnica klijentima omogućuje da na brz i učinkovit način dođu do gotovine ili brzo i jednostavno obave one usluge koje se trenutno najčešće koriste. Dodatna je vrijednost sama lokacija ove poslovnice jer klijenti lako na jednome mjestu obave većinu svakodnevnih poslova“, kazala je Elica Vogrinc, direktorica maloprodaje u Addiko Bank Slovenija.

 



Oznake: