Pojmovnik sadrži tumačenja i
pojašnjenja stručnih
pojmova.


Pojmovnik
preko 1000 različitih ponuda na jednom mjestu
  • Često ste za obilazak poslovnica i prikupljanje informacija o uslovima i ponudama trošili dragocjeno vrijeme?
  • Tražili ste pravi kredit za vas, najbolju štednju ili obavezno auto osiguranje?
  • Poredili karakteristike bankarskih kartica ili životnih osiguranja?
  • Razmatrali ste promjenu telekom operatera, internet ili TV paketa?

Na portalu kliker.ba sada birajte, poredite i kontaktirajte sve ponuđače jednostavno i brzo.
Anketa
Koliko platnih kartica posjedujete Vi lično?


Glasaj! Rezultati!

Ove godine će plaćanje pametnim telefonima u trgovinama prvi puta dostići rast veći od 1.000 posto u odnosu na prethodnu godinu. Iako mobilni novčanik još neće zamijeniti tradicionalni, 2015. će označiti zaokret ka sve većoj upotrebi pametnih telefona za plaćanje u trgovinama.

Naznake su to 14. izdanja Deloitteovih Globalnih predviđanja u TMT sektoru. Uz to, predviđa se da će štampane knjige i dalje dominirati u svijetu izdavaštva, s udjelom od 80 posto u ukupnoj prodaji knjiga, mjereno u dolarima i broju prodanih primjeraka, kao i da će 2015. godina biti godina u kojoj će poduzetnici prednjačiti u primjeni novih tehnologija kao što su trodimenzionalni (3D) ispis, internet stvari (eng. Internet of Things, IoT) i dronovi.

„Pametni telefoni već se koriste za provjeru stanja na računima, prenos sredstava i online transakcije, ali globalno još nisu dosegnuli potpuni status mobilnog novčanika", ustvrdio je Zerin Hodo, menadžer u Deloitteovom Odjelu za poslovno savjetovanje.

„Predviđamo da će 2015. godina biti prva godina u kojoj će biti riješeni svi ključni preduslovi i zahtjevi koji se odnose na korištenje mobilne tehnologije, što će olakšati plaćanja putem pametnih telefona uz jednostavnu zaštitu", dodao je on.

Prošla godina označila je odmak od desetogodišnjeg trenda konzumerizacije informatičke tehnologije, uz umjeren rast broja potrošača koji koriste nosivu tehnologiju kao što su pametne naočale. No, Deloitte za 2015. predviđa da će se fokus nastaviti pomicati u zonu prevlasti preduzeća u segmentu nosivih tehnologija, trodimenzionalnog ispisa, dronova te da će internet stvari udovoljavati sve većem broju potreba i donijeti veću prodaju preduzećima nego samim potrošačima.

Izvor:Oslobodjenje




Oznake:
Slični članci
   
Svi vaši komentari i prijedlozi na sadržaj, izgled i funkcionalnosti portala su dobrodošli - pišite nam!