Pojmovnik sadrži tumačenja i
pojašnjenja stručnih
pojmova.


Pojmovnik
preko 1000 različitih ponuda na jednom mjestu
  • Često ste za obilazak poslovnica i prikupljanje informacija o uslovima i ponudama trošili dragocjeno vrijeme?
  • Tražili ste pravi kredit za vas, najbolju štednju ili obavezno auto osiguranje?
  • Poredili karakteristike bankarskih kartica ili životnih osiguranja?
  • Razmatrali ste promjenu telekom operatera, internet ili TV paketa?

Na portalu kliker.ba sada birajte, poredite i kontaktirajte sve ponuđače jednostavno i brzo.
Anketa
Koliko platnih kartica posjedujete Vi lično?


Glasaj! Rezultati!

UNIQA, prva među vodećim osiguravajućim društvima u isplati šteta od jula ove godine uvela je novu uslugu: telefonsku prijavu štete.

Klijenti ove osiguravajuće kuće od sada imaju mogućnost da svoju štetu prijave putem telefona kako u UNIQA poslovnicama tako i od svoje kuće, kancelarije ili bilo kojeg drugog mjesta. Na taj način klijentima se pruža dodatna mogućnost kako da uz maksimalnu uštedu vremena ostvare svoja prava iz osiguranja.

"Procedura je vrlo jednostavna - pozivom na besplatni broj telefona 080 02 02 51 klijent kontaktira UNIQA Kontakt centar za prijavu odštetnih zahtjeva i tokom razgovora sa operaterom pruža informacije u vezi sa okolnostima nastanka štete, kao i sve druge informacije relevantne za prijavu odštetnog zahtjeva. Tokom procesa prijave, klijent je navođen od strane operatera, odnosno klijent samo daje odgovore na postavljena pitanja što proces prijave štete čini još jednostavnijim" – navode iz ove osiguravajuće kuće te dodaju: "Pri samom kraju telefonske prijave, UNIQA operater informiše klijenta o broju predmeta pod kojim se vodi njegov odštetni zahtjev, kao i mogućnostima dostave neophodne dokumentacije, na klijentu najlakši način".

 

Na Kliker.ba uporedite ponude svih ponuđača osiguranja - brzo i besplatno zatražite upit i uštedite >>

Telefonska prijava štete omogućava klijentima da, bez napuštanja udobnosti svog doma, brzo i uz maksimalnu uštedu vremena, izvrše prijavu odštetnog zahtjeva i dobiju sve potrebne informacije u vezi sa svojim predmetom u svakom trenutku, čime nužnost dolaska u poslovnicu postaje stvar prošlosti.

Godinama unazad, osiguravajuća kuća UNIQA prepoznata je po kontinuiranom pružanju inovativnih i učinkovitih rješenja, sve u cilju unaprjeđenja korisničkog servisa. Uvođenjem ove usluge UNIQA dodatno potvrđuje da su u fokusu poslovanja ove osiguravajuće kuće prije svega klijenti, kao i posvećenost te brzina u isplati šteta.

 





Oznake: UNIQA Osiguranje ,
Slični članci
   
Svi vaši komentari i prijedlozi na sadržaj, izgled i funkcionalnosti portala su dobrodošli - pišite nam!