Pojmovnik sadrži tumačenja i
pojašnjenja stručnih
pojmova.


Pojmovnik
preko 1000 različitih ponuda na jednom mjestu
  • Često ste za obilazak poslovnica i prikupljanje informacija o uslovima i ponudama trošili dragocjeno vrijeme?
  • Tražili ste pravi kredit za vas, najbolju štednju ili obavezno auto osiguranje?
  • Poredili karakteristike bankarskih kartica ili životnih osiguranja?
  • Razmatrali ste promjenu telekom operatera, internet ili TV paketa?

Na portalu kliker.ba sada birajte, poredite i kontaktirajte sve ponuđače jednostavno i brzo.
Anketa
Koliko platnih kartica posjedujete Vi lično?


Glasaj! Rezultati!

Institut za privredni inženjering IPI d.o.o. Zenica, u saradnji sa Vanjskotrgovinskom komorom BIH, danas je u Sarajevu predstavio stručni bilten i statističke podatke o izvrsenim tehničkim pregledima vozila u FBIH.

Iznoseći neke od statističkih podataka kazao je u 2015. godini u BiH uvezeno 6.300 novih vozila, u Srbiji taj broj iznosi 21.000, Hrvatskoj 33.000.

Naglasio je kako je starost vozila loša, te da se najčešće uvoze vozila starosti od 98' do 2006. godišta.

Muhamed Barut kazao je kako je prosječna starost putničkih vozila u FBiH je 17,07 godina.

Na Kliker.ba uporedite ponude svih ponuđača osiguranja - brzo i besplatno zatražite upit i uštedite >>

Smatra kako ovo treba mijenjati, naročito kod autobusa koji prevoze djecu. Istaknuto je kako se uvoze vozila najčešće stara od 10 do 15 godina, te se trebaju mijenjati kriteriji uvoza vozila.

Zanimljiv podatak koji je predstavljem jeste da je najviše grešaka u 2015. godine registrirano u sistemu kočnica, odnosno 15.976, slijede elementi ovjesa, osovine i točkovi sa 3.074 evidentirane neispravnosti, te uređaji za osvjetljenje i svjetlosnu signalizaciju sa 3.009 evidentiranih neispravnosti.

Barut kaze da ukoliko se uzme u obzir podatak o broju obavljenih pregleda zu 2015. godini i ukupnog broja evidentiranih neispravnosti tada bi govorilo o oko 4 posto neispravnih vozila.

Ako se uzme u obzir podatak o broju obavljenih pregleda u 2015. i ukupnog broja neispravnih vozila na prvom i ponovljenom pregledu tada bi govorilo oko 2 posto neispravnih vozila. Ovaj podatak o malo iznad 2 posto neispravnih vozila u FBiH je tačniji, jer na jednom neispravnom vozilu je moguće evidentirati više neispravnosti, kaže on.

Smatra kako je potrebno da se evidentiraju sve neispravnosti i sva neispravnost vozila u integrirani informacioni sistem i da se pojača stručni, policijski i inspekcijski nadzor nad radom stanica za tehnički pregled vozila.

 





Oznake:
Slični članci
   
Svi vaši komentari i prijedlozi na sadržaj, izgled i funkcionalnosti portala su dobrodošli - pišite nam!