Pojmovnik sadrži tumačenja i
pojašnjenja stručnih
pojmova.


Pojmovnik
preko 1000 različitih ponuda na jednom mjestu
  • Često ste za obilazak poslovnica i prikupljanje informacija o uslovima i ponudama trošili dragocjeno vrijeme?
  • Tražili ste pravi kredit za vas, najbolju štednju ili obavezno auto osiguranje?
  • Poredili karakteristike bankarskih kartica ili životnih osiguranja?
  • Razmatrali ste promjenu telekom operatera, internet ili TV paketa?

Na portalu kliker.ba sada birajte, poredite i kontaktirajte sve ponuđače jednostavno i brzo.
Anketa
Koliko platnih kartica posjedujete Vi lično?


Glasaj! Rezultati!

Nakon godina nagađanja o propasti pretraživanja na desktop računarima, Google je službeno objavio da je po prvi put zabilježeno više pretraga koje dolaze sa pametnih telefona i tableta nego sa laptopa i desktopa. 

Pametni telefoni čine više od polovine pretraga u 10 zemalja, uključujući SAD i Japan, navodi Google, bez objavljivanja tačnih procenata ili kompletne liste zemalja. Ali i pored toga, Google daje više prostora mobilnom pretraživanju na svom godišnjem AdWords Performance samitu.

Kupovni lijevak je službeno mrtav“, izjavio je Jerry Dischler, VP upravljanja proizvodima u Google-u.

Ono što sad imamo su kratki rafali aktivnosti koje zovemo mikro-trenucima. Primjećujemo da je novi izazov za oglašivače da budu dostupni u tim trenucima bilo kada, bilo gdje.“

Na Kliker.ba uporedite ponude svih ponuđača telefonskih i internet usluga - brzo i besplatno zatražite upit i uštedite >>

Koji je odgovor oglašivača na sve učestalije pretrage „u pokretu“?

Google-ovi novi formati za mobilne oglase su napravljeni tako da se ističu u rezultatima pretraživanja na vrhu stranice. Takvo pozicioniranje smanjuje vrijeme koje ljudi provedu skrolajući na svojim pametnim telefonima, a oglasi povlače podatke kao što su rezervacije hotela kako bi se osigurala relevantnost informacija. 

Google cilja na tri vrste oglašivača: hotelske brendove, proizvođače automobila i trgovce.

Slijedi kratak pregled načina na koji brendovi koriste ove nove mobilne oglase:

Dodge: Ovaj brend, u vlasništvu Fiata, koristi oglase u stilu vrteške kako bi pokazao unutrašnjost svog sportskog Challenger modela. Također daje detalje o karakteristikama modela, ponudi i obližnjim auto kućama.

Hilton: Hotelski lanac isprobava format koji omogućava korisnicima da rezerviraju sobu samo jednim klikom. Oglas prikazuje listu turističkih sajtova na kojima ljudi mogu pogledati detalje i rezervisati sobe. Nakon što kliknu, korisnici su usmjereni na web stranicu za završetak rezervacije. Nakon kratkog perioda testiranja, ovaj oblik oglasa je sada dostupan hotelijerima u više od 100 zemalja.

Trgovci kao što su Walmart i B&H Photo: Trgovci promovišu Fujifilm X100 kamere sa novim tipom oglasa koji prikazuje obližnje prodavnice. Promo također pokazuje informacije o cijenama, recenzije i fotografije.

Kako medijska kupovina sve više ide u oblik programatičnog, Google također intenzivira svoje automatizirane alate za kupovinu. Ova kompanija sa sjedištem u Mountain View-u, Kalifornija, obnovila je dinamične oglase u pretragama, koji se poslužuju u skladu sa sadržajem na sajtu, a ne na temelju ključnih riječi u pretraživanju. 

Google tvrdi da svakog dana ima 15 posto novih pretraga, što znači da oglašivači trebaju kupiti više oglasa u letu nego što je to bio slučaj u prošlosti.

Kako bi pomogao oglašivačima da prate ove kampanje, Google proširuje svoje alate zasnovane na lokaciji, koje je šačica biznisa počela testirati u decembru.

U zamjenu za razmjenu podataka o lokaciji anonimno u periodu od 30 dana, Google koristi informacije kako bi donosio predviđanja o tome da li je neko stvarno posjetio radnju kao rezultat izloženosti mobilnom oglasu.

Radimo na tome od decembra i očekujemo do će ovo raditi za hiljade oglašivača u više od 10 zemalja do kraja godine“, rekao je Dischler.

 





Oznake: Google, Internet, Mobilna telefonija,
Slični članci
   
Svi vaši komentari i prijedlozi na sadržaj, izgled i funkcionalnosti portala su dobrodošli - pišite nam!