Pojmovnik sadrži tumačenja i
pojašnjenja stručnih
pojmova.


Pojmovnik
preko 1000 različitih ponuda na jednom mjestu
  • Često ste za obilazak poslovnica i prikupljanje informacija o uslovima i ponudama trošili dragocjeno vrijeme?
  • Tražili ste pravi kredit za vas, najbolju štednju ili obavezno auto osiguranje?
  • Poredili karakteristike bankarskih kartica ili životnih osiguranja?
  • Razmatrali ste promjenu telekom operatera, internet ili TV paketa?

Na portalu kliker.ba sada birajte, poredite i kontaktirajte sve ponuđače jednostavno i brzo.
Anketa
Koliko platnih kartica posjedujete Vi lično?


Glasaj! Rezultati!

Kampanja ide u korak s globalnim smjernicama Unicredit Group, “Going digital!”, a glavni lik, pas Super Štek, na šarmantan način učinit će svakodnevno dopisivanje kreativnim i duhovitim.

Svi govore da prate navike svojih korisnika/kupaca, da ulažu u digitalne kampanje, ali samo najbolji i najhrabriji zaista to i čine. I ne samo da prilagođavaju svoje poruke kanalima komuniciranja, da otvoreno i transparentno komuniciraju s njima, nego na tom putu osvajaju i emocije svojih kupaca.

MITA group upravo realizira kampanju za UniCredit Bank BiH,  u okviru koje je tim dizajnera, copywritera i ilustratora kreirao Super Štek stikere za Viber, koji su za manje od 24 sata od lansiranja na Viber store,  osvojili srca više od 30.000  korisnika ove popularne online platforme za komuniciranje. Kampanja ide u korak s globalnim smjernicama UniCredit Group, “Going digital!”, a glavni lik, pas Super Štek, na šarmantan način, učinit će svakodnevno dopisivanje kreativnim i duhovitim. Tu su i stikeri kojima možete, dragim osobama, na poseban način, čestitati nadolazeće praznike.

Na Kliker.ba uporedite ponude svih banaka - brzo i besplatno zatražite upit i uštedite >>

„Vođeni krilaticom ‘Zima može da bude topla kada se koriste prave riječi’ za klijenta smo kreirali stikere u zimskom ruhu, koji su drugačiji od ostalih i munjevito pridobijaju simpatije korisnika Vibera. Prilikom osmišljavanja kreativnih kampanja, svi težimo ka tome da budemo jedinstveni i da upravo naša poruka dopre do ciljne skupine, a mi smo, zahvaljujući povjerenju klijenta, uspjeli u tome! Naročito je važna baza korisnika i grupa koju, ovom kampanjom, kreiramo. Samim tim otvara se mogućnost za dugoročno, dvosmjerno, komuniciranje s klijentima. Hvala UniCredit Bank za ukazano povjerenje, zadovoljstvo je raditi na ovakvim kampanjama, ” poručio je  Ejub Kučuk, direktor MITA Group.

Potražite i vi, besplatne, Super Štek stikere u Viberovom Sticker Marketu, koji će vaše zimske i blagdanske poruke zaviti u novo ruho: www.viber.com/stickers/unicredit_ba.

 





Oznake: UniCredit Bank,
Slični članci
   
Svi vaši komentari i prijedlozi na sadržaj, izgled i funkcionalnosti portala su dobrodošli - pišite nam!