Pojmovnik sadrži tumačenja i
pojašnjenja stručnih
pojmova.


Pojmovnik
preko 1000 različitih ponuda na jednom mjestu
  • Često ste za obilazak poslovnica i prikupljanje informacija o uslovima i ponudama trošili dragocjeno vrijeme?
  • Tražili ste pravi kredit za vas, najbolju štednju ili obavezno auto osiguranje?
  • Poredili karakteristike bankarskih kartica ili životnih osiguranja?
  • Razmatrali ste promjenu telekom operatera, internet ili TV paketa?

Na portalu kliker.ba sada birajte, poredite i kontaktirajte sve ponuđače jednostavno i brzo.
Anketa
Koliko platnih kartica posjedujete Vi lično?


Glasaj! Rezultati!

Mnogi korisnici BH Telecoma ostali su iznenađeni ovih dana nakon što su im je, zbog neplaćenih računa, ukinuta usluga koju su koristili. Iz BH Telecoma pojašnjavaju da se radi o primjeni novog pravilnika kojim je skraćen krajnji rok dokad korisnici moraju platiti ispostavljeni račun.

Na Kliker.ba uporedite ponude svih ponuđača telefonskih i internet usluga - brzo i besplatno zatražite upit i uštedite >>

Pojedini korisnici usluga BH Telecoma svjesno su spajali po tri računa i tek ih potom plaćali, ili su pojedini zbog finansijskih razloga kasnili s plaćanjem ispostavljenih računa, ali im usluga nije bila ukinuta iako su kasnili i više od tri mjeseca.



Iz BH Telecoma pojašnjavaju da je na snagu stupio novi pravilnik kojim to više neće biti moguće.

"Od 1. marta 2015. godine se primjenjuju izmjene i dopune Opštih uslova za pružanje telekomunikacionih usluga, o čemu su korisnici BH Telecoma pravovremeno obaviješteni 30 dana prije početka njihove primjene. U skladu sa Opštim uslovima, informisanje korisnika je izvršeno objavama u sredstvima javnog informisanja i to putem objave u štampanom dnevnom listu, na službenoj web stranici BH Telecoma te putem letaka uz račune za februar koji su proslijeđeni svim pretplatnicima, i fizičkim i pravnim licima", kazali su za Klix.ba iz ove kompanije.

A novi opšti uslovi kažu da je vremenski period u kojem korisnik ima mogućnost da izvrši plaćanje računa 55 dana od dana ispostave računa. Ukoliko korisnik u predviđenom periodu ne plati račun, slijedi privremeno isključenje korisničkog broja na period od 30 dana.
Za vrijeme privremenog isključenja BH Telecom će korisniku omogućiti dolazne pozive kada se nalazi na teritoriji Bosne i Hercegovine, te odlazne pozive prema hitnim službama i besplatnom broju Kontakt centra BH Telecoma.

Ukoliko korisnik ne izvrši izmirenje svojih obaveza ni u dodatnom roku privremenog isključenja, vrši se trajno isključenje korisničkog broja.

U konačnici, vremenski period u kojem se vrši trajno isključenje korisničkog broja zbog neizmirenog računa je minimalno 85 dana od dana ispostave računa.





Oznake: BHTelecom, Fiksna telefonija, Mobilna telefonija,
Slični članci
   
Svi vaši komentari i prijedlozi na sadržaj, izgled i funkcionalnosti portala su dobrodošli - pišite nam!