Pojmovnik sadrži tumačenja i
pojašnjenja stručnih
pojmova.


Pojmovnik
preko 1000 različitih ponuda na jednom mjestu
  • Često ste za obilazak poslovnica i prikupljanje informacija o uslovima i ponudama trošili dragocjeno vrijeme?
  • Tražili ste pravi kredit za vas, najbolju štednju ili obavezno auto osiguranje?
  • Poredili karakteristike bankarskih kartica ili životnih osiguranja?
  • Razmatrali ste promjenu telekom operatera, internet ili TV paketa?

Na portalu kliker.ba sada birajte, poredite i kontaktirajte sve ponuđače jednostavno i brzo.
Anketa
Koliko platnih kartica posjedujete Vi lično?


Glasaj! Rezultati!

 ASA osiguranje je i u 2014. godini ostvarilo najbolji rezultat kada je riječ o efikasnosti obrade i brzini isplate šteta. U protekloj godini ova osiguravajuća kuća je sa 12,3 miliona KM ukupne polisirane premije zabilježila rast od 14 posto, čime je ostvarila učešće od 4 posto na tržištu FBiH.

Ostvareno je i širenje poslovanja na Republiku Srpsku, a zaposlenje su dobila 34 nova uposlenika i uposlenice.
U duhu jačanja i korporativnog vizuelnog identiteta zaštitno lice ASA osiguranja, Miralem Pjanić, danas je predstavio znak ASA osiguranja te autorima uručio nagradu.

Na Kliker.ba uporedite ponude svih ponuđača osiguranja- brzo i besplatno zatražite upit i uštedite >>

“Od ukupnog broja prijavljenih šteta u 2014. godini naša efikasnost prilikom obrade i isplate iznosi 96 posto, čime na najbolji način opravdamo ukazano povjerenje naših klijenata“, rekao je direktor Društva i predsjednik Uprave, Feđa Morankić, te dodao da su glavni ciljevi ASA osiguranja u 2015. godini jačanje pozicija na području filijala Sarajevo, Mostar, Zenica i Travnik, kao i intenzivniji pristup prema tržištima Tuzlanskog, Unsko-sanskog i Bosansko-podrinjskog kantona. “U odnosu na tržište osiguranja FBiH koje je raslo za 4,3 posto, mi smo ostvarili rast od 13,9 posto što nam je jasan znak da smo na pravom putu i planiramo nastaviti tim kursom“, dodao je Morankić.

Kako je objasnio Adnan Hodžić, izvršni direktor Društva, u prvom kvartalu 2015. godine, sa 3,6 miliona KM premije ostvaren je rast od 25 posto u odnosu na isti period prošle godine, a do kraja godine poslovni cilj je ostvarenje bruto premije od 15 miliona KM.

„Fokus našeg poslovanja u narednoj godini će biti nastavak razvoja u Republici Srpskoj te uvođenje i realizacija novog načina obrade štete“, istakao je Hodžić.

Ulaskom na tržište Republike Srpske, ASA osiguranje je nastavilo sa svojom strategijom širenja poslovne mreže. “Uz naših pet filijala koje su otvorene u Banja Luci, Prijedoru, Doboju, Bijeljini i Istočnom Sarajevu, ujedno smo otvorili ukupno 15 prodajnih mjesta te tom prilikom obezbjedili zaposlenje za 24 nova uposlenika i uposlenice“, naveo je direktor glavne filijale Banja Luka, Igor Tošić.

Autori znaka Društva Bojan Kanlić i Adnan Alagić objasnili su da apstraktna i jednostavna forma garantuju dugovječnost znaka koji čini jedinstvenu i formalnu cjelinu.
“Naša vodilja tokom kreiranja znaka bili su pojmovi koji predstavljaju ideju i misiju same kompanije, a to su jednostavnost, prepoznatljivost, jasnost, čvrstina, sigurnost i snaga“, rekli su autori rada te se posebno zahvalili stručnom žiriju koji je prepoznao njihov rad kao najbolji.

 

 

 

 


“ASA osiguranje i ja smo dobitna kombinacija jer je prošla godina bila vrlo uspješna kako za njih tako i za mene, a tim koji dobija ne treba mijenjati. Zato mi je drago što sam danas tu i radujem se nastavku saradnje sa ovom uspješnom bh. kompanijom! “, rekao je Pjanić.

  






Oznake: ASA Osiguranje,
Slični članci
   
Svi vaši komentari i prijedlozi na sadržaj, izgled i funkcionalnosti portala su dobrodošli - pišite nam!